Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Förberedelse!

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    18
    Respekt
    0

    Förberedelse!

    Har nu en PS2, Nätverks Adapter och en 120gb Hdd samt en massa ISO spel på datan väntar nu bara på att jag ska få hem min HDLoader som jag bestälde nu i helgen.. tänkte om man kunde förbereda sig lite med att föra över spel till hårddisken? eftersom i WinHiip verkar det som att man kan formatera om en hårddisk som PS2 format om jag gör detta + lägger in alla spel jag har nu så borde det väl bara vara att boota om med HDLoader CDn och köra sen när jag har fått hem den?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Prova :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    30
    Respekt
    21
    Kära hdloader
    Ja, om du har DATAN i form av ISO-filer så borde du med hjälp av DATORN! kunna göra som du beskriver.

    /Another Lord

    "Om du inte kan uttrycka vad du menar, blir du tvingad att mena vad du kan uttycka"

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    hehe jag testade detta och det funkade utmärkt! har lust att skriva en fet topic om hur bra HDLoader har fungerat osv men jag orkar fan inte :P

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •