varför kan jag inte sätta ett ip nummer på min dator , om jag gör det så kan jag inte gå in på internet nån som vet varför????
varför kan jag inte sätta ett ip nummer på min dator , om jag gör det så kan jag inte gå in på internet nån som vet varför????
du får sätta det i alternativa configen...den primära används just för ditt internet..så om du skriver in ett eget komponerat där..lär den ju inte hitta "din" internet uppkoppling så att säga, om du ska sätta ip för pc-xbox nätverk..så sätt bara xboxn´s i närheten av ditt eget ip o använd samma gateway hehe..så e de grönt
okej det funkade men kan någon säga varför det går så långsamt med ftp helt ny installerad dator testat flera ftp program inga dåliga kabblar inga störningar. blir galen jag kommer som högst upp i 250kb/s när jag ska dra över något till min 160 gb har mkt plats kvar på den
någon som vet vad felet är har sökt i forumet men inga som vet!!
öhh
alla gånger jag har upplevt att det gått sakta som fan <-2000kbs har det visat sig att PIO mode varit igång på ide kanalen..vilket ja segar ju ner hårddisken nåt så gruvligt..så kolla det..annars..ja, kör flashfxp, ha ett vettigt dashboard som har support för boostmode..vettifan om boostmode igentligen gör nåt dock..har aldrig märkt nån skillnad när jag haft igång de eller av de...men kör nåt av dom mer progressiva dashboarden..där det har hänt nåt på utvecklingen dom senaste månaderna hehe
Last edited by pusherr; 2004-09-06 at 18:53.
Har jag förstått det rätt att IP-numret till Xboxen måste ligga nära
IP till routern och PC´na i nätverket?
(XP)
Gå in på fliken avancerad lägg till Ip för hemma nätverk
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks