Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Från Nedladdning av spel till överföring på X-box

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0

Thumbs up Från Nedladdning av spel till överföring på X-box

Hej!

Jag är väldigt ny på det här och ska köpa en X-box med alladin chip och 200gb HD, Hur gör jag för att föra över spelen till X-boxen?..jag är inte intresserad av att bränna spelen utan vill ha dom liggande på HD,en. Jag har försökt att hitta en liknande tråd men kunde inte göra det. Jag hoppas ni kan hjälpa mig!

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0
    affären erbjuder spel till rimlig månadskostnad.. nedladdningshastigheten är beroende av hur långt du har dit.

Lille vän... sök!

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    22
    ladda ner flashFXP och winrar. eller Qwix.

//macke

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0
    Tack för ditt nedvärderande "lille vän" uttal! jag har sökt men inte hittat nåt..är inte speciellt haj på datorer..

Dom svar jag fått nu säger mig inte så mycket..Behöver jag dom programen för att föra över spelen och filmerna?..Oftast brukar datan vilja ha någon sorts drivrutins aktigt när den är ihopkopplad med nåt annat..eller behövs det inte?

Registrerade
    Sep 2003
    Från
    Sweden
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av JockeW
    Tack för ditt nedvärderande "lille vän" uttal! jag har sökt men inte hittat nåt..är inte speciellt haj på datorer..

Dom svar jag fått nu säger mig inte så mycket..Behöver jag dom programen för att föra över spelen och filmerna?..Oftast brukar datan vilja ha någon sorts drivrutins aktigt när den är ihopkopplad med nåt annat..eller behövs det inte?
    du har uppenbarligen inte sökt i detta forum eftersom det finns guider och alla möjliga svar på liknande frågor...... så sök igen och denna gången sök med ord som har med saken att göra och inte på skruvmejsel eller ananas
    Detta är min signatur

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det finns hela TRE klistrade trådar i xbox guider. Jag lovar att det räcker att läsa en av dom, och det borde framgå ganska tydligt vilken...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2004
    Respekt
    25
    ja kan bekräfta att dom klisrade guiderna i guide sektionen är jätte bra...... använde själv dom när ja va nybörjare på xbox
    Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
    respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
    Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
    http://945gl.no-ip.org
    #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Liknande diskussioner

1. Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-26, 22:44
  2. FTPa spel från Xbox > PC > Xbox
    By Jonten in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-12-18, 17:53
  3. spel från pc till xbox problem
    By abigail in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-11-27, 15:57
  4. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-12, 11:45
  5. göra en backup från dvd till dvd-r