Hei hei...
Det är så att mitt xbox har blivit svartvitt. funkade hur bra som helst, en vecka senare var d helt plötsligt svartvitt.
jag undrar om d kan vara fel på mitt chip (x.b.i.t) eller om d är själva maskinen
//Cruse
Hei hei...
Det är så att mitt xbox har blivit svartvitt. funkade hur bra som helst, en vecka senare var d helt plötsligt svartvitt.
jag undrar om d kan vara fel på mitt chip (x.b.i.t) eller om d är själva maskinen
//Cruse
Ja hade med ett x box so blev svart vit med samma chip. Han som chipade mitt sa att det var moder kortet som hade gått sönder. Så jag köpte ett nyt x box!!!
ok,,, så d e alltså inte chippet som e paj då??
Nej!!
testa enigmah video switch nångting under apps menyn,, kan vara någon som ändrat video mode till ntsc,, innan du drar slutsatsen att moderkortet är paj...
Mitt xbox är bara svart, förutom lite grönt på ovansidan.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi, ska du inte bli komiker?
"Peace means reloading guns"
Bookmarks