Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Är så icke nöjd

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0

Thumbs down Är så icke nöjd

Min granne beställde Smartxx2 chip påm måndagen (30/8) och fick det på torsdagen. Efter insett hur bra chippet var beställde jag ett fyra dagar senare på en fredag (3/9) och när jag veckan efter jag beställt chippet frågade vart min leverans tagit vägen (fått kollid nr o länk o allt) fick jag besked att deras hemsida som sa att produkten fanns i lager (vilket den fortfarande säger idag 13/9) inte alls fanns i lager utan skulle inte finnas i lager förens på tisdagen (7/9). Så deras hemsida hade sagt i lager när de inte hade den... sedan fick tydligen inte de produkten med deras tisdagsleverans enligt dem men nu en vecka senare har absolut inget hänt. Tycker att det borde verkligen inte stå 1-2dagars leverans när produkten inte finns i lager, dålig uppdatering + att man borde lämna beskedd när nästa leverans kommer...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    SmartXX finns på lager, alla ordrar skall vara skickade. Hann inte allt packas idag så skickas de senaste imorgon.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0
    Okej men de kan ju inte funnits i lager hela förra veckan då de stod att de var i lager eftersom du skrev i supportmailet i torsdags "Vi fick inte en leverans med chip som skulle kommit in i tisdags, så vi
    har tillfälligt slut på dom." alltså har de kommit i lager någon gång mellan tors-mån (idag) eftersom de fredagen jag beställde fram till förra veckans torsdag som du själv sa var tillfälligt slut. Konstigt då hur min order som bör vara bland dem äldsta inte kom med i dagens utskick. Hoppas det händer något imorgon... tack för svaret.

Liknande diskussioner

1. Är så nöjd =]
    By mayham in forum Ris & Ros
    Senaste inlägg: 2004-09-30, 00:35
  2. Icke statiskt IP på chello + nätverk?
    By stsfctn in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2003-10-07, 01:22
  3. icke samsungdrive cd-r?
    By Lurvenpajsen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-02-10, 09:41

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner