Hur lång tid tar de att installera evox?? För mig har de typ hållt på i en timma ska de ta sådan lång tid elller vad är felet?? Om någon vet en bra guide till hur man ska gå till väga med superdisc 3.6 så vore jag tacksam!
Hur lång tid tar de att installera evox?? För mig har de typ hållt på i en timma ska de ta sådan lång tid elller vad är felet?? Om någon vet en bra guide till hur man ska gå till väga med superdisc 3.6 så vore jag tacksam!
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=8812
Har du läst denna
"Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."
Läste den nu men de stod ju inte hur lång tid de skall ta att installera evox :S
Det tar skitlång tid om dvdläsaren har svårt att läsa skivan. Normalt tar det väl 15-20 minuter. Vi använder Samsung "pc-dvd" som gör att installationen går på under 10 minuter.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ok, Jag har en thompson om jag inte kommer ihåg fel och de tar ca 2½-3 timmar att installera det. Det känns som om de är något fel men de kanske de inte är?
Bränn på en traxdata dvd-r i 2x så fungerar det nog bättre.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok, tycker du att jag ska byta från superdisc 3.6 till 3.7 ?? Måste man installera allt som den installerar?? Är ju en massa saker som jag inte vill ha som den installerar
Bookmarks