Finns det flera versioner.
Verkar finns en version där man bara får en CD och en annan där man får ett kort som man ska sätta i memorycard sloten
Finns det flera versioner.
Verkar finns en version där man bara får en CD och en annan där man får ett kort som man ska sätta i memorycard sloten
Jag har bara sett versionen med "dongle" till minnesporten.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ok jag fick bara en CD.
Dom hade precis beställt in den förra veckan.
Kanske det är den nya versionen hoppas jag.
Japp. Med den nya DVD Multi X behöver man bara ett vanligt Ps2 minneskort...
Jag läste nånstans att man måste ha ett eget minneskort, enbart för Region X. Nån som kan bekräfta?
Som jag tolkade det så behövdes bara en liten del på ett vanligt minneskort...
Vi fick med en lapp vid senaste leveransen med den nya versionen att vi måste informera kunderna om att man måste stoppa i ett PS2 minneskort vilket kommer att formatteras...
Men dvd-region-x lade bara in en sparning på ett par hundra kilobyte utan att påverka tidigare sparningar och kortet fungerar precis som vanligt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
OK! Fint, var det jag ville veta.
Bookmarks