Min router pajade så jag kan inte längre föra över filer till Xboxen via datorn. Finns det något sätt att föra över filer från cd/dvd till Xboxens hårddisk? Jag har X-ecuter 2.2 pro, bios 4977 och 3925 evox-dashboard.
Min router pajade så jag kan inte längre föra över filer till Xboxen via datorn. Finns det något sätt att föra över filer från cd/dvd till Xboxens hårddisk? Jag har X-ecuter 2.2 pro, bios 4977 och 3925 evox-dashboard.
finns ett program som heter dvd2xbox under apps
där kan du föra över. Eller om du har xbmc så kan du använda det om du vill föra över
"Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."
Tack för snabbt svar !
alltid roligt att hjälpa till
Du har kanske ett program som heter DVD2XBOx
Kolla på apps. Där sk det ligga...
ööööö............... det va juh fö fan det tarkan skrev!!!
LÄS lite bättre nästa gång NiklasA.............finns ett program som heter dvd2xbox under apps
där kan du föra över. Eller om du har xbmc så kan du använda det om du vill föra över
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
Jag testade bara om jag junde skicka....
Hade lite problem med det sist
Hej då
öööööööööööööööööööööö ok
När jag skulle kopiera filer från en DVD-data skiva till hdd'n via XBMC så fungerade det inte.. eller jag fattade inte hur man skulle klistra in filerna när man hade kopierat dom.. Det stod ju bara "Select destination folder" eller nåt sånt å sen när man tryckte "Ok" så hände inget mer :S
|| Xbox 1.6 ||
|| SmartXX ||
|| Evo X ||
|| Orginal HD ||
Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..
Bookmarks