Hej Hansi.
Jag undrar bara hur det ligger till med era ps2 har ni dom i lager eller inte? och om ni har det, stämmer det att dom kostar 3500kr utan multi-x?
Hej Hansi.
Jag undrar bara hur det ligger till med era ps2 har ni dom i lager eller inte? och om ni har det, stämmer det att dom kostar 3500kr utan multi-x?
Priset stämmer, men eftersom PS2 är slut hos alla distributörer säljer vi ENDAST modifierade PS2 just nu. Vi har varit tvungna att tömma varenda butik runt kungens kurva bara för att kunna ha några PS2 att skicka till alla som bokat PS2 med NEO4 till nästa vecka (eller när chipet nu levereras...)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
* Hansi *
Vi som bokat Neo4 installation. Hur ligger vi till?
Hur ni ligger till? Det beror på när ni lämnar in era PS2. Det är tiden för inlämning som räknas, inte bokningen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nu har våra distributörer fått in PS2, vi får leverans under dagen. Det är mao inga problem för oss att sälja/leverera omodiferade PS2 för 3.500:-/st från och med senare i eftermiddag.
Vi har även reserverat PS2 åt alla som förbokat NEO4 modifierade basenheter, och all personal (ordinarie + extra) är övertidsvarnade :-)
Bookmarks