HGej, sitter och försöker ta bort allt i min box, har skruvat den dom 11 skruvarna som sitter i moderkortet, men får inte dän det, någon som vet hur ja ska göra med el intaget och nätverksintaget, och hur tar jag bort hela el boxen ??
HGej, sitter och försöker ta bort allt i min box, har skruvat den dom 11 skruvarna som sitter i moderkortet, men får inte dän det, någon som vet hur ja ska göra med el intaget och nätverksintaget, och hur tar jag bort hela el boxen ??
Inte för att vara taskig, men får du inte ut moderkortet efter att ha skruvat bort de 11 skruvarna (10 på en 1.6) till moderkortet, undrar jag om du ska fortsätta! Kanske låta någon annan göra jobbet?
Du har förhoppningsvis kopplat bort alla sladdar innan du skruvade väck skruvarna, i så fall är det bara till att lyfta i moderkortet framme vid USB-kontakterna, så kommer allt loss.
Varför skall du ha bort nätaggregatet? För övrigt tas detta bort EFTER att man tagit bort moderkortet. Sitter med en skruv, om jag inte minns fel, likadan som den till moderkortet.
Bookmarks