Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Adaptern med smartxx 2.0

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0

Adaptern med smartxx 2.0

Är det den xenium adaptern ni skickar med era lödfria smartxx chip? Jag har nämligen en sådan och undrar om den passar till smartxx 2.0 eller om man behöver löda något för att det ska funka.........

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Vi skickar med XAPTER adaptern eftersom Xenium adaptern saknar benet för +5V som krävs om man vill få igång LCD till chippet. Man måste löda en kabel på chippet så att dess d0 får kontakt benet som går till adapterns d0-"spröt"
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0
    Ok, tack för ditt svar Hansi.

Om jag då förstår saken rätt behövs ABSOLUT ingeting lödas om man har en xepter adapter och ett smartxx , korrekt?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Ja...om du inte har en xbox version 1.6, då måste det ändå lödas så mycket att det blir meningslöst med en lödfri adapter.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-02-28, 00:16
  2. TV'n krånglar med min NTSC/US PS2!! HJÄLP
    By Goro in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2003-07-13, 23:37
  3. NTSC/US PS2 - Problem med TV'n - blir färg med ljudet; skumt
    By Goro in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2003-07-08, 23:48
  4. Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2003-01-18, 17:41
  5. Import Spel Med Neo 2.2 å AR2