Hansi, vad skulle det kosta om ni bytte mitt nuvarande chip till ett dms3? har en v10 thai import tror den kommer från kina eller japan.
Hansi, vad skulle det kosta om ni bytte mitt nuvarande chip till ett dms3? har en v10 thai import tror den kommer från kina eller japan.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
995:-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok, kan den spela PAL dvd filmer då? jag tror jag läst någonstans att Usa ps2or inte ska kunna göra det men det kanske berodde på Tvn.
hur lång tid tar det att Montera chippet?
Gör ni v9/10 buggfixen?
Last edited by Lynx; 2004-09-23 at 23:20.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Den kommer inte spela upp PAL filmer om den är en NTSC konsoll. Vi gör bugfixen. Vi har just nu 3 veckors väntetid på PS2 då teknikerna drabbats av någon bacill.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Somsagt, den är Thai importerad. antagligen av japansk modell. Fortfarande en NTSC maskin dock. Särimot funkar pal filmer bara man bränner om dem till
region 0.
betyder det att Pal dvd funkar?
Last edited by Lynx; 2004-09-24 at 01:51.
Bookmarks