Så här ligger det till. Jag hade ett xbox live konto som fungerade väl med mitt chippade xbox (xenium chip) med orginal hd. Nu har jag lagt in en lite större hd och den har fungerat mycket fint, fram tills nu när jag vill köra live och ser att mitt konto inte finns på den nya hd?
Jag har kopierat alla filer från C: och E: från orginal hd. Har även testat med orginal hd och det fungerar fortfarande väl.
Jag har försökt göra en Account Recovery men det går inte för jag har nämligen ett e-kort som jag skapade ett kreditkorts nummer på som nu inte går att spåra (har ringt och kollat med banken). När jag försöker skaffa ett nytt konto så säger xboxen att den koden redan är använd.
Det är fruktansvärt jobbigt att bytta hd varje gång jag vill ut på live. finns det inget enklare sätt förutom att spara ner det till ett minneskort (för att jag inte har någon). Det borde väl vara så lätt att jag kan hitta filerna på Orginal hd och föra över dom eller? Men jag har fört över allt på både c: och e: men inget funkar?
Jag kommer inte åt mina inställningar på mitt account på orginal hd heller eftersom jag inte kan mitt kreditnummer.
Hjälp mig!!
ps. Är det någon som spelar steel battalion?
Bookmarks