Tänkte bara fråga om nån vet när Hårddisken till ps2 kommer, och när vi här i norden kommer att få internet acces?? Jag ängtar så efter at köra tony 3 online :-)
------------------
~~~~~Ps2~~~~~
Tänkte bara fråga om nån vet när Hårddisken till ps2 kommer, och när vi här i norden kommer att få internet acces?? Jag ängtar så efter at köra tony 3 online :-)
------------------
~~~~~Ps2~~~~~
~~~~~Ps2~~~~~
i mars tror jag den kommer
En hårddisk ger dig inte access till Internet!
Du behöver en nätverksadapter eller liknande...
Du kan ju köpa en på D u s t i n eller liknande ställe som har. eller om du redan har en sådan till datorn?
[This message has been edited by Yaroze (edited 09 February 2002).]
Jo, jag vet.. men jag undrade när hårddisken kom, som en fråga... och sen undrade jag oxå när vi här i lilla norden får internet acces på våra små ps2 r
------------------
~~~~~Ps2~~~~~
~~~~~Ps2~~~~~
inte förrän i höst släpps det Nätverksadapter(modem,bredband), hårddisk(40gb´llr 80gb).
Kommer släppas lite annat godis då också.
------------------
Redcheat
"PsX & Ps2 Will always Rock"
Redcheat
"PsX & Ps2 Will always Rock"
Gissningstävling som vanligt på detta forum.
Ett kit med 40gb hårddisk, nätverkskort, mus, tangentbord och ett dvd-paket med linux kommer att släppas i maj i Europa.
Läs mer här:
http://www.technology.scee.net/cgi-b...l?ps2linuxscee
[This message has been edited by undisputed (edited 11 February 2002).]
Det låter ju väldigt bra!!!! Kommer det inte ett "lättare" operativsystem, så som windows t.ex. Linux verkar ju vara ganska krångligt att hantera, men man får väl kanske nöja sig med det... de är ju inte en dator så :-)
~~~~~Ps2~~~~~
Det är väl inte så jättetroligt att Sony kommer att använda sin värsta konkurrents operativsystem, så det blir nog bara Linux.
Hehe,
Windows=Microsoft
Linux=Open Source
Kan va en av anledningarna !!!
Hörde nåt om att man framöver ska försöka sälja ps2 r med disk mm istället för att sänka priset...
Löst kommer det nog bli hutlöst dyrt som vanligt =(
Pris=$215
Spana länken:
http://www.ps2vision.com/articles/ps2vision/381.asp
------------------
-"Tjejer är inte som vanliga killar"
[This message has been edited by MeridiaN (edited 26 February 2002).]
[This message has been edited by MeridiaN (edited 26 February 2002).]
-"Tjejer är inte som vanliga killar"
bhaaaaa plötsligt blev dethär med hårdisk inte lika kul...... $215 gwaaaaaa. kan man inte koppla en vanlig hårdisk från datorn
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Jo det kan du men du behöver en speciell kabel bara och en CD som fixar så att PS2an hittar hårddisken...<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Lynx:
bhaaaaa plötsligt blev dethär med hårdisk inte lika kul...... $215 gwaaaaaa. kan man inte koppla en vanlig hårdisk från datorn</font>
verkligen, coolt. VAd kan en sådan cd + kabel komma att kosta. kommer ni att att sälja ett kit med dom tillbehören. /är väl förtidigt att säga skulle jag tro
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Bookmarks