Jag har spelat det i ca 5-6timmar nu så jag kan nog med säkerhet säga att det funkar bra med HDL. Jag körde över det till disken via datorn och Winhiip och kan nog säga att det funkar att installera det med DVDn i PS2an, det är ju en vanlig DVD5.
Jag har spelat det i ca 5-6timmar nu så jag kan nog med säkerhet säga att det funkar bra med HDL. Jag körde över det till disken via datorn och Winhiip och kan nog säga att det funkar att installera det med DVDn i PS2an, det är ju en vanlig DVD5.
PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.
Original inlägg av danne.sk
Hur ska man göra då? BERÄTTA! funkar spelet bra!?
Man trycker bara Upp/Ner på kontrollen så byter man radiostationer, inte så svårt eller? Spelet är grymt som fan!
Alla handkontrollens funktioner finns ju i menyn i spelet så det är ju inte svårt att kolla.
Vill bara släga in dessa
Röster:
Carl Johnson -> Young Maylay
Sweet Johnson -> Faizon Love
Ryder -> MC Eiht
Cesar -> Clifton Collins Jr
Kendl Johnson -> Yo Yo
Zero -> David Cross
OG Loc -> Jonathan Anderson
Frank Tenpenny -> Samuel L. Jackson
Maddog -> Ice T
The Truth -> Peter Fonda
Wu Zi Mu -> James Yaegashi
Ran Fali (Farlie) -> Hunter Platin
Mike Torreno -> James Wood
Maccer -> Shaun Ryder
Eddie Pulaski -> Chris Penn
Officer Hernandez -> Armando Riesco
Jizzy B -> Charlie Murphy
T-Bone Mendez -> Kid Frost
Ken Rosenberg -> William Fichtner
Ett par riktiga kändisar med i spelet...
(vet att denn inte kanske ska vara här men men
Kändisar har de använt i de tidigare spelen också.
Tyckte väl att det var Samuel L. Jacksons röst jag hörde i spelet
"I tried sniffing coke once,
but the icecubes just got stuck in my nose"
Jag har fått spelet nu.... har dock inte provat att lägga in det på hd loadern än..... grymt bra spel annars.
Jag har provat nu att lägga över det från original skiva och det funkar bra..... det enda som är lite skumt (har dock bara varit med om det en gång) är att rösterna till video sekvenserna är lite osynkade. Rösten kom lite efter på en av filmerna. Annars funkar det bra. Otroligt grymt spel för övrigt.
Bookmarks