Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Xenium OS 2.0.0 släppt...

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Xenium OS 2.0.0 släppt...

    Äntligen har TeamXodus släppt Xenium OS 2.0.0.. Ska fixa in det nu se hur det funkar har inte vågat kört BETA versioner så hoppas de funkar som det sk nu.

    /Frasse

    Xbox 1.5
    Maxtor 250GB
    Moddad med Adda 80mm 14dBA
    Xenium
    Xenium OS2.0.0 snart
    EvoX 3935
    Xecuter2 4983.06

  2. #2
    Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    314
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av frassefras
    Äntligen har TeamXodus släppt Xenium OS 2.0.0.. Ska fixa in det nu se hur det funkar har inte vågat kört BETA versioner så hoppas de funkar som det sk nu.

    /Frasse
    Äh! Don't bother... v2.0.0 är bara en ny beta... funktioner som inte är implementerade osv... ingen A/V och blinkande eject när man bootar retail kernel är tydligen inte heller fixad... dom har bara släppt denna version för att x3 är på väg och dom vill man ska rikta blickarna mot Xenium

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Funkar för mig....

    Citat Original inlägg av CompuTerror
    Äh! Don't bother... v2.0.0 är bara en ny beta... funktioner som inte är implementerade osv... ingen A/V och blinkande eject när man bootar retail kernel är tydligen inte heller fixad... dom har bara släppt denna version för att x3 är på väg och dom vill man ska rikta blickarna mot Xenium
    Konstigt kan start retail kernel utan problem och spela Project Gotham 2.. Säker på att du har ett äkta Xenium chip??

  4. #4
    Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    314
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av frassefras
    Konstigt kan start retail kernel utan problem och spela Project Gotham 2.. Säker på att du har ett äkta Xenium chip??
    Nej, jag har två äkta xenium... De gånger jag startat retail kernel hittills har det funkat, men andra rapporterar att det inte funkar...

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    8
    Respekt
    0

    Smile

    Citat Original inlägg av CompuTerror
    Nej, jag har två äkta xenium... De gånger jag startat retail kernel hittills har det funkat, men andra rapporterar att det inte funkar...

    Jag har inga problem körde med 2.0.0 tills 2.0.1 kom .. funkar finfint för mig
    "Some day, and that day may never come, I will call upon you to do a service for me. But uh, until that day, accept this justice as a gift on my daughter's wedding day."

Liknande diskussioner

  1. Xenium och 1.6
    By Misfits in forum Xenium Support
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2004-09-22, 14:35
  2. Xenium OS 2 beta2 upgradering funkar ej
    By KtZ in forum Xenium Support
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-08-29, 15:16
  3. Xenium Ice
    By macke[xbox] in forum Xenium Support
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-07-23, 00:25
  4. Xenium lackar med två handkontroller!!!
    By Varsa in forum Xenium Support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-06-21, 21:12

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •