Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: "Clock LoopinG"

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    21

"Clock LoopinG"

Nu ser det ut som den hemska "klock loopingen " har hänt för mig.
    Mitt Xbox startar om hela tiden och det går inte att komma in på EvoX. Jag har ett Alladin Advance Pro 64 chip så det går fortfarande att gå in på Ms-Dashboard. Men det är EvoX jag vill till!

Följde alla råd som fanns på nätet, låta den stå på och reboota tills någon händer. Det kom fram en skylt där jag skulle ställa in kloc´kan, gjorde så. Men inte fan går det bättre. Den rebootar lika mycket igen.

Någon som har råkat ut för det här och kan hjälpa mig???
    Skulle betyda så här mycket: (måttar som fan med armarna)!!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Ingen konstig skiva i läsaren?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    21

Nope

Citat Original inlägg av Hansi
    Ingen konstig skiva i läsaren?
    Nej, det är absolut ingen skiva i läsaren. Jag har hört att "clock looping" endast kommer om man har softmoddat en box och inte med chip.
    Jag tror att mitt problem är att jag la in nåt skit via FTP som ligger och stör, om jag bara kunde få igång boxen så jag kan FTPa bort skiten!

Finns det något jag kan boota med?

Alla andra som har försökt hjälpa mig säger åt mig att installera om SuperDisc. Men jag vill inte förlora alla mina spel (som jag självklart inte har några backuper på)!

Hjälp!

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner