jag använder flashFXP när jag för över spel till xboxen men jag får bara över en mapp till xboxen och inget mer. Jag har packat upp ISO på datorn och för över. vad är det för fel...HJÄÄLP!!
jag använder flashFXP när jag för över spel till xboxen men jag får bara över en mapp till xboxen och inget mer. Jag har packat upp ISO på datorn och för över. vad är det för fel...HJÄÄLP!!
Använd Xiso.
Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.
* 1 Xbox360 V0078FK
* 2 Xbox V1.3 / V1.4
* Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo
...eller Qwix som jag tycker är ännu bättre.
Mvh
Granqvist
de programmen hänger sig bara när jag försöker koppla upp emot xboxen med dem. i flashFXP kommer jag ju in i xboxen och får ju över lite iaf..
1.
Får du något felmeddelande? Kan vara felaktiga filnamn, oftast för långa.
2.
Kanske din FTP-klient som spökar, testa att använda Internet Explorer. Skriv tex:
ftp://xbox@192.168.0.xxx (xxx = de sissta siffrorna i din Xbox's ip nummer) så får du upp lösenordsrutan, och standard lösen är xbox, precis som användarnamnet.
Sen kopierar du över saker med hjälp av högermusknapp.
nä det är inte filnamnen heller för det har jag testat. och det där internet explorer trixet fungerade inte heller av någon anledning. håller på att bli tokig på det här va sjutton är det för fel?
prova att föra över med xfeer brukar hålla i alla lägen bara att ta isofilen å föra över
"Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."
men man måste väl packa upp ISo filen först?Original inlägg av tarkan
inte med xfeer det fixar den själv
"Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."
jag hittar inte xfeer någonstans. jag kör via mitt modem nu kan det ha något med strulet att göra?Original inlägg av tarkan
För mig funkar det inte att använda Qwix eller Xfer för att omvandla och föra över en ISO direkt över till boxen.
Alternativ lösning:
Steg 1 - Packa upp ISO:n med Qwix och lägg spelmappen på datorns hårddisk.
Steg 2 - Använd Webdrive (gör att Xbox:en syns som en partition i datorns filhanterare) för att föra över spelmappen till rätt mapp i Xboxen.
Bookmarks