Hansi,gör ni minnesuppgraderingar till XBox?Om ja,vad kostar det att få 64mb till så man har 128mb?
Hansi,gör ni minnesuppgraderingar till XBox?Om ja,vad kostar det att få 64mb till så man har 128mb?
Vi har inte tid för detta just nu.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vad kostar det om man bara vill ha chippen då?
Blir väl en c:a 400:- för besväret att blåsa loss dom med varmluft.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Någon som vet om det finns någon TUT på nätet om hur man kan göra detta själv?
Behövs väl ingen tutorial för att löda fast 4 chip på ett kort...
Nja...Måste ju veta varnånstans på moderkortet det ska lödas nånstans...
Det...syns...och...ser...man...inte...det...har... man...inte...där...att...göra...
Hihi jag öppnade boxen lite igår...Jag förstår vad du menar nu...Fast iof så hittade jag en Tut på nätet...Det verkar inte sååå svårt...Fast det är ju inte stort...![]()
vad är det för minne som sitter i en xbox är vanliga sdram lr är det ddr sen undrar jag om man sätter i dom som typ i en dator ?
Haha förlåt...Menade inte att håna dig..Nej men asså sök på xboxscene där lär du hitta massa fakta jag hitta tom två filmer...!
det lugnt men vad är det som igentligen var så kul en xbox är nästan identisk en pc så varför skulle det inte kunna sitta vanliga minnen i den fast jaghar skruvat upp och kollat och det gjorde det inte![]()
Nej men asså om man är så inne i xbox som jag är så låter det lite humoristiskt med ram"kort"...Som det är nu finns det knappt utrymme för att lägga in lysdioder med sladdar i den så ramkort skulle inte funka med tanke på hur liten M$ har gjort den...:S
Och tur att du har kollat...det är första nyckeln till framgång...Kolla först fråga sen...På det viset kan man få reda på allt![]()
Bookmarks