Fungerar Xapter - Lödfri adapter till X-ecuter 2 med ett X-Ecuter 2 Lite version 2.6 Multi-X chip?
är det bara o stoppa i chippet i adaptern i och sen in i lådan utan o behöva lödda en enda grej??
Fungerar Xapter - Lödfri adapter till X-ecuter 2 med ett X-Ecuter 2 Lite version 2.6 Multi-X chip?
är det bara o stoppa i chippet i adaptern i och sen in i lådan utan o behöva lödda en enda grej??
Ja, fast du bör leta upp en "guide" till hur du installerar den enklast och rätt.
Original inlägg av Mellwing
vart hittar man en sådan?
Det får du leta runt lite efter (jag kommer inte ihåg någon sida). Sök på google, så hittar du nog ett par stycken. Eller så använder du sökfunktionen här...
Jag fick löda på två punkter när jag installerade min xapter och x2lite 2.6. Lyfta upp mb och löda två grejer under, sen löda en kabel på själva xaptern.
okey, men JAG lödde absolut ingenting på den, det var ju bara att "sätta" in taggarna i hålen och sen klura ut var den långa pinnen skulle sitta... Funkar skitbra för mig.
Ok men då kanske det e därför mitt inte funkar asmest bra isf =). Men det är ju två kablar som går in i chippet, en från brytarna o esn en lite mindre med tre trådar. struntade du helt i den mindre? lödde på dom på rätt plats eftersom dom kändes nödvändiga =) adda mig på msn e du hygglig, adamjohan87@*******.comOriginal inlägg av Mellwing
hot mail ska det var. illa att dom censurerade det
Om jag inte minns fel var väl dom till för ifall man har en x-box1.6, då jag har x-box1.1, eller nåt, så kunde jag strunta i dom...
ok tack så mkt..då ska jag meka igen =)
Bookmarks