En fårga.... vilket PS2 chip ÄR bäst??... ni på PSXCARE hävdar Messiah och ******** hävdar TitanChip... är ingen försäljare men fattar ju att man vill sälja sina produkter!!... men opartist... VILKET SKA JAG VÄLJA??
En fårga.... vilket PS2 chip ÄR bäst??... ni på PSXCARE hävdar Messiah och ******** hävdar TitanChip... är ingen försäljare men fattar ju att man vill sälja sina produkter!!... men opartist... VILKET SKA JAG VÄLJA??
Messiha chippen är bäst just nu. startar allt direkt utom dvd import.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Vad jag vet fungerar Titan lika bra, men ger skräpgrafik istället för playstation 2 loggan. En 99% kopia av Messiah. Jag har inte haft möjlighet att testa chipet, är nyfiken på om PS1 spel verkligen går i rätt hastighet.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks