jag har ett stoort problem.
:P
det är så att jag har köpt ett nytt xbit chip härifrån och när jag ska connecta står det: "error reading CMD_GET_STATUS reply.".
det enda som såg skumt ut me chippet var att skrivskyddet redan var borta när det kom...??. Jag har provat alla tänkbara varianter både XP och 98, monterat chipp/omonterat chipp, men jag får samma felmeddelandee hela tiden.. så nu är man ju bara lite brydd....det går att trycka ok i rutan, och då står det connected å allt ser frid å fröjd ut MEN när man sen ska klicka på format blir det samma felmeddelande, det går att klicka sig igenom dom oxå(ca 30st tror jag) se när man ska välja biosbank säjjer den inget, men så fort man klickar på write får man felmeddelande?? men man ser ändå hur den räknar, alltså hur mycket den har skrivit, när den når 0 är väll allt frid å fröjd tänker jag, pluggar in boxen och startar, men det står microsoft istället för x...2. och när man ska connecta igen så finns det inget biops skrivet på chippet!!
När jag beställde chippet så sa dom att det var en ny version å så men ja vet inte vad det har för betydelse...
så jag skulel behöva lite hjälp!!
Tack på förhand
//Per "Prox2"
Bookmarks