Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Smart XX v2.0 LÖDFRITT - Manual?

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    Smart XX v2.0 LÖDFRITT - Manual?

    Tjenare.
    Ska köpa ett lödfritt Smart XX v2.0 (http://www.psxcare.com/product.php?xProd=289&xSec=4) chipp nu i dagarna, i beskrivningen står det att det följer med en manual, fast jag undrar om man kan kolla på den någonstans på nätet, för jag vill vara säker så att jag verkligen kan det som ska göras innan jag köper den. :P

    Edit) Min xbox är gjord 2002-09-11, betyder det att jag inte alls behöver löda någonting?
    Last edited by hallonsoda; 2004-10-03 at 21:08.

  2. #2
    den här följde jag
    http://www.teamxodus.com/modules.php...p=getit&lid=33

    den är inte för smartxx men det ser likadant ut.

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Japp, och vi har inte tagit oss tid att göra någon specifik för SmartXX så det är Xeniummanualen man får följa. Se till att sätta chippet åt rätt håll bara för Xenium sätter man ju så det pekar åt vänster, SmartXX sätter man så det pekar åt höger.

    Sjukt enkelt att få det att fungera med den lödfria adaptern, t.o.m. jag klarar av att få det att fungera på första försöket.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Hansi
    Japp, och vi har inte tagit oss tid att göra någon specifik för SmartXX så det är Xeniummanualen man får följa. Se till att sätta chippet åt rätt håll bara för Xenium sätter man ju så det pekar åt vänster, SmartXX sätter man så det pekar åt höger.

    Sjukt enkelt att få det att fungera med den lödfria adaptern, t.o.m. jag klarar av att få det att fungera på första försöket.
    att t.o.m. du fick det att funka? =) "JAG" fick det t.o.m. att funka på första försöket =) eller ja... jag vände det fel iof för jag gick efter Xenium chippet i beskrivningen =)

Liknande diskussioner

  1. LÖDFRITT SmartXX v2.0 4M XBOX chip
    By lissok02 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-23, 19:06
  2. Beta av XBMC 1.0 manual
    By mysiskatten in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-05-26, 00:04
  3. Problem smart xx
    By st.lund in forum SmartXX Support
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-05-22, 02:25
  4. Manual
    By Kurioz in forum Playstation - Övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-04-16, 20:27

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •