Hmm.. vad tycks nu då? den ser ut som orginal när boxen inte är på men sen blir den rätt fräck tycker jag
(ursäka bild kvaliten.. tagen med mobilen)
Hmm.. vad tycks nu då? den ser ut som orginal när boxen inte är på men sen blir den rätt fräck tycker jag
(ursäka bild kvaliten.. tagen med mobilen)
|| Xbox 1.6 ||
|| SmartXX ||
|| Evo X ||
|| Orginal HD ||
Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..
Nja, vet inte va man skall säga....
I'm a XBOX Lover.
©NightRabbit® - ©eLiTe FoRcE®
XBOX v1.0 - Orginal (XBOX-Live)
XBOX v1.0 - X3 build 1959, 200GB HD, Case Modded.
Screen : 103" (InFocus)
+ en massa andra bra prylar.
Hur fan fick du den sådär,
Fila du bara bort lite färg lr har du målat den
LOL! Det är ju lysdioder under jeweln, eller?Original inlägg av fala_scarface
Xbox v1.4, Aladdin Advanced, X2 4981 Bios, 160 GB HD
HDD-LED, Clear Jewel + rund CCD, 80 mm LED-Fan, USB Port
Xbox länkar...Allmän Info...Bilder - Mods...
nja jag skulle tro att dioden är från sidan och att orginalfärgen är kvar på jeweln?? har jag rätt???Original inlägg av TKmn
Detta är min signatur
Original inlägg av mjao
Du har så rätt så.. hehe.. det var lite jobbigt att slipa upp ett hål som inte skulle synas från ovansidan men det gick ju rätt bra ändå till slut..
Ska lägga in gröna dioder på sidan med när jag har beställt dem.. tror de blir rätt häftigt
|| Xbox 1.6 ||
|| SmartXX ||
|| Evo X ||
|| Orginal HD ||
Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..
ursäkta att jag tänker som en n00b. Men de så ut som som om du har filat lite längst ner, skjälv har jag tagit bort all färg och kör me blå diod
hehe okej... Men jag tycker att xbox ska vara gröna och svarta :P hehe.. det är därför jag har gjort såhär.. vill att den ska se orginal ut tills man startar
|| Xbox 1.6 ||
|| SmartXX ||
|| Evo X ||
|| Orginal HD ||
Shit vad fett det ser ut som ett majablad.!!=D
Hahahaha okej.. ja så kan man ju med se det :P
|| Xbox 1.6 ||
|| SmartXX ||
|| Evo X ||
|| Orginal HD ||
Boxens original färg är Mör mörk grön så den e inte svart
Okej.. jag å min polare satt och bråkade om det innan.. man ser det typ när man håller kontrollen i solljus :P hehe..Original inlägg av Effoc
|| Xbox 1.6 ||
|| SmartXX ||
|| Evo X ||
|| Orginal HD ||
precis likadand med boxen såg den av en slump
Bookmarks