Nu har man försökt chipa sitt xbox, funkade ju inte så klart...bilden försvann! Provade med att blocka bort chipet...men fortfarande ingen bild! Har jag mulat moderkortet eller är de något annat
Nu har man försökt chipa sitt xbox, funkade ju inte så klart...bilden försvann! Provade med att blocka bort chipet...men fortfarande ingen bild! Har jag mulat moderkortet eller är de något annat
Lyser lampan runt ejectknappen? isf vilken färg?
Om den inte lyser så är det nog bara sätta i strömsladden :P
Pease!
Om de var så väl, lampan lyser gröns som den brukar! fan blir tokig! Slänger fan snart ut skiten genomn fönstret! ska köpa mig en ny scart sladd idag, hoppas på att det är den!
bränn en kopia av enigmah videomode switchdisc och boota på den tryck sedan på den gröna knappen, starta sedan om boxenOriginal inlägg av Axel_e
Detta är min signatur
Okej, men de konstiga är att de har funkat innan tills jag fick för mig att löda fast mitt matrix chip för att de glappade så! Men ska prova det!
ja då kanske de inte är det men det skadar ju inte att testaOriginal inlägg av Axel_e
Detta är min signatur
Polaren ringde nu när jag va på jobbet...dvd slädden går inte få ut häller...så skiten är väl helt mul! fan! någon som vill köpa delar =)
Bookmarks