Hej jag har en ps2 utan chip men med hdloader. Undrar vart jag kan hämnta hem något program så att kan föra över mina spel via nätverk till min hd i min ps2.
och vad dom heter å hur jag gör.
Snälla kan någon hjäla mig
Tack på förhand
Richard
Hej jag har en ps2 utan chip men med hdloader. Undrar vart jag kan hämnta hem något program så att kan föra över mina spel via nätverk till min hd i min ps2.
och vad dom heter å hur jag gör.
Snälla kan någon hjäla mig
Tack på förhand
Richard
amen gud.. jag är nybörjare.. inte ens fått mina saker än.. men jag vet redan hur jag ska göra.. för jag har tagit mig tid och läsa :S
å för den delen så går det mkt snabbare att sätta i disken i datan å skicka över..
om man ska vara spydig så behöver man inte svara.
visst att det går snabbare med en skiva...........men jag vill inte slösa på mina dvd skiver men om du tycker det är kul så gör det du.
Det största problemet jag har är att jag inte får någon kontakt med min ps2 via nätverket
MvH Richard
ursäktar mig för de jag skrev, var inte på bästa humör, men en del sanning ligger i det ändå
inte alls så jag menade =)
menade sätt i hårddisken i datorn å skicka över där. snappt å lätt =)
tja.. nätverk... tacka microsoft för alla problemen där...
men ja iafl...
om du kör korskopplat... så ska du ställa in ps2 på typ 192.168.0.1 å din pc på 192.168.0.2 så borde de funka.. men ja.. inget är säkert...
me router/switch/hubb å så .. borde den ju få ett ip automatisk.. om inte... klydda runt lite.. prova ställ in själv... sålänge både pc å ps2 inte har samma nummer så. =) hoppas de löser sig, å om inget annat funkar. prova skicka in hårddisken i pcn å kopiera över =)
att stoppa in hdd i datorn verkar lättare...............för dom jä..... på ett stort företag gör så det bara jävlas med mig
har väl gjort ca 50 olika instälningar på switch och router
inget vill funka.
har du något bra program till att koppla på hdd på datorn
kan säja vi var 2 som inte var på nogot solskens humör
MvH
Richard
hehee jo kan nog hålla med om det "Winhiip" heter programmet, en länk ska finnas nånstans här på forumet, eller på google... vilken version är den nyaste vet jag däremot inte.. =)
Bookmarks