Tja!
Ja har dragit över ett spel till xboxen med flashFXP. Spelet syns i flashFXP programet. Men när ja går in på games med xboxen då syns inte spelet på tv rutan!!! Varför är det så?? Kan någon förklara vad som är fel.
Mvh Wei§müller.
Tja!
Ja har dragit över ett spel till xboxen med flashFXP. Spelet syns i flashFXP programet. Men när ja går in på games med xboxen då syns inte spelet på tv rutan!!! Varför är det så?? Kan någon förklara vad som är fel.
Mvh Wei§müller.
finns det en .xbe ????
hur ser menydelen i din .ini fil ut ???
Detta är min signatur
Original inlägg av mjao
Jag har samma broblem lada hem fifa å burnout i wam format å det går att lägga över men det går inte att se den när man startar xboxet..
Ja det finns en update.xbe!Original inlägg av mjao
Använd Quix för att föra över spelen istället.
vart kan man ladda hem det?Original inlägg av janne5050
Är det ett alternativ till flashFXP? för det över iso filen eller måste jag packa upp den först?Original inlägg av janne5050
Qwix packar upp filen och överför den automatiskt. Det är gjort för att ladda upp image-filer specifikt.
Mvh
Granqvist
på www.xbox-hq.com kanske...Original inlägg av arbe50
Okey. Funkar det med filmer, bilder och musik med eller lär ja köra flashFXP då? Ja tycker det är smidigt när man kan köra samma på allting!Original inlägg av granqvist
Mvh W
http://www.teamavalaunch.com/qwix/
Det fungerar på spel. Filmer och sånt är smidigare att överföra via FlashFXP.
Mvh Granqvist
Jag hittade det på sidan men det går inte att öppna när man laddar ner det. Det vill starta upp det i media player?Original inlägg av wei§müller
Last edited by arbe50; 2004-10-08 at 16:22.
Använd länken som jag postade ovanför här istället.
Mvh
Granqvist
Den funkar inte heller. Det är nåt mystiskt. Vad var det du sa att jag bara la över image filerna? jag har lagt över allt som fanns i mappen?Original inlägg av granqvist
Ja kör Qwix nu och det verkar smidigt!(tack) tyvärr har ja inte avalaunch... det skulle ja oxå vilja ha...Original inlägg av granqvist
är Qwix och xFER202 lika bra?
Mvh W
Original inlägg av wei§müller
Samma typ av program. Tror inte det är några större funktioner som skiljer dem åt.
Fungerar olika bra på datorer ack.
Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.
* 1 Xbox360 V0078FK
* 2 Xbox V1.3 / V1.4
* Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo
Men om man har ett spel som är o formatet wam och det blir helt osynligt när man lägge rin det på x hd från datan men man ser dne i ftp programmet att dne ligger på xboxet. Vad är det osm är fel?Original inlägg av Eggan
Last edited by arbe50; 2004-10-08 at 18:32.
Om den ligger på xboxens hårddisk men inte under Games i menyn så kan du prova att starta spelet direkt från XBMC genom att starta default.xbe
* 1 Xbox360 V0078FK
* 2 Xbox V1.3 / V1.4
jag har inget default.xbe är de det som rä felet? Hur gör man då?
Ja, förmodligen.
* 1 Xbox360 V0078FK
* 2 Xbox V1.3 / V1.4
[QUOTE=Eggan]Ja, förmodligen.[/QUOTE
men då är det fl epå hela nerladdningen då måste man hitta en anna torrent eller?
vilken sida är bäst för nerladdning av torrents?
Jag ha en kompis som använder Total Commander när han överför saker från sin dator till Xboxen.
Jag vet att det fungerar bra att överföra filmer och program, men spel vet jag inte.
Han ha laddat ner Total Commander från DC++
Gör bara saker du tycker är roligt!
Nu har jag bytt dashboard till avalaunch och provat att föra över spel iso filen med Qwix till xboxen. Spelet syns i datorn men när jag går in på xboxen under games så syns det inte!? vad beror det på???Original inlägg av mjao
Börjar bli desperat!
Utvecklingen av xFER har lagts ner och ersatts av Qwix.Original inlägg av wei§müller
Mvh
Granqvist
har du en g: partition också och glömt titta där eller något???Original inlägg av wei§müller
har du prövat att packa upp iso:n och skickat över den uppackad?
jag vet faktiskt inte vad felet kan vara
Last edited by mjao; 2004-10-11 at 13:46.
Detta är min signatur
Ja hörde någonting om att vissa nya spel inte funkar på xbox!?? Men ja vet inte, tyckte det lät skumt... Spelet ja försöker med är juiced!!
Man måste döpa om filen ,tex om filen heter burnout3.xbe så döper ni om den till default.xbe.
Då kommer spelet att synas i games.
Samma sak är det med apps program som tex avalaunch etc.Ni kan döpa om dom i xboxftp client.
man ska lägga mappen direct i games, om du gör en ny mapp, t.ex. ms-röj. och lägger mappen som du fick när du packade upp ison i den så kommer mappnamnet synas i games men du kommer inte kunna spela det. Det MÅSTE vara ENDAST mappen du fick från ison.
Bookmarks