halllå!
jag undrar om man kan köra brända SPELskivor på DVDregionX.
Om inte d går så kan ni väll ge mej några tips så jag kan kan komma in i spelen me ar2(action replay2)
///tack på förhand
halllå!
jag undrar om man kan köra brända SPELskivor på DVDregionX.
Om inte d går så kan ni väll ge mej några tips så jag kan kan komma in i spelen me ar2(action replay2)
///tack på förhand
Jag har fullt upp att radera alla dubbelposter du gjort, så jag hinner inte svara...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
förlåt jag e ny här så jag gjorde lite fel men du kan väll va snäll å svara
Se http://www.psxcare.com/playstation-2-frame.asp
Du måste ha något av våra multi-x chip för att kunna spela kopierade spel.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag ett NEO 2,2 chip installerat på mitt Ps2!!!
är dvd regionX lättare och bättre än ar2?
Blir d lättare att starta de brända spelen?
Med dvd-region-x behöver du inte välja så mycket i menyer som med AR2.
Å andra sidan är AR2 mer kraftfull (har dvd-region-x med bland menyvalen...) och rekommenderas om man skall starta spel på dvd-r
är dvd r X lika trixigt när det gäller att få igång spel?
Jag tycker det e jätte lätt me DVDregion x..
stoppa i starta om vänta trycka x byta skiva o sen eject knappen klart !
.:JompZ:.
super!!
tack för hjälpen
Bookmarks