Så här ser min xbox ut idag. Klistrar även in en bild på en handkontroll som en polare från staterna meckat ihop. Pratar lite med honom och ska försöka meka in en likadan
Så här ser min xbox ut idag. Klistrar även in en bild på en handkontroll som en polare från staterna meckat ihop. Pratar lite med honom och ska försöka meka in en likadan
Last edited by Keffman; 2004-10-10 at 23:08.
Hejsan hoppsan !
hum..va fan e det han har i handkontrollen? en liten rund diod på undersidan?
är det inget som syns från ovan sidan med?
Det är en fläkt med blåa leds. Inget borde synas från ovansidan. Förutom blått ljus när man har lite mörkt i rummet då.
Hejsan hoppsan !
hmm ingen vidare snygg box.... spec inte när ja såg att d va skins... hade vart bätre om du hade målat den själv!
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
finns inget latare och fulare än skins....
iofs bra för noobsen som är rädd om garantin
Tja det är klart det blir bäst med målning.. Orkar inte bry mej så hårt om vad folk tycker om skinning Är inte mycket utav en estet utan lägger hellre energi på att ändra insidan
Last edited by Keffman; 2004-10-11 at 00:45.
Hejsan hoppsan !
Jag tyckte det såg coolt ut iaf!
Men varför en fläkt i handkontrollen? Är det för handsvetten eller?
Det lär väl vara för dom blå dioderna i kontrollen...Original inlägg av CalleX
DET var töntigt om något...om det nu verkligen ligger till på det sättet...men jag tror ändå på handsvetts-teorin...om inte annat så kanske det är ett bra initiativ - man vet ju hur det är efter ett par timmars hektiskt spelande, juh!
Måste påstå att den där handkontrollen var klippt värdelös, fläkt på undersidan? Tror oxå på handsvettsteorin.
det måste vara för handsvetten... väldigt fult gjort..... men funkar det så ere väl lungt.. (nog för att ja tvivlar på det men..)
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
jo för om fläkten sitter sådär på undersidan så måste det väl vara en massa hål i handtagen så att man får nån kylning på händerna eller???Original inlägg av Lucif3r
Detta är min signatur
Länge sen jag kikade in här Klart fläkten är för handsvett.. vad tror ni..Original inlägg av mjao
Hål i handtagen? huh?
Hejsan hoppsan !
Har du målat den?
Isåfal j*vligt snygg.. hur målade du den? :S
Missade du dom övriga inläggen? Jag blev ju as-sågad för att den inte var målad
Det är ett skin.. OM du vill kika på fler så sök efter en sida som heter decalgirl (tror inte jag får skriva ut länken nämligen..). Beställde mitt därifrån
Hejsan hoppsan !
aha... sry :P
handkontrollen var skitful är det en strömbrytare eller
Bookmarks