Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: RGB problem

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

Post RGB problem

Tjena

Först när jag skulle spela import-spel på min tv så blev det svart-vitt, då köpte jag en RGB-kabel, och då fick allt som skulle ha varit vitt en svag nyans av blått, gult blev lite grönt mm, det funkar fint på en annan tv som jag har testat på (det funkade inte på den heller innan jag köpte RGB) nån som vet hur jag kan åtgärda detta problemet, det är nämligen inte kul att se fel färger ...

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

Lightbulb

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ursprungligen skrivet av Christian Nelson:
    <strong>Först när jag skulle spela import-spel på min tv så blev det svart-vitt, då köpte jag en RGB-kabel, och då fick allt som skulle ha varit vitt en svag nyans av blått, gult blev lite grönt mm, det funkar fint på en annan tv som jag har testat på (det funkade inte på den heller innan jag köpte RGB) nån som vet hur jag kan åtgärda detta problemet, det är nämligen inte kul att se fel färger ...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">det kan inte vara så att din tv inte stödjer RGB?
    de flesta gör det idag, men inte alla..

<small>[ 17 January 2003, 18:25: Meddelandet redigerat av: insomnia ]</small>

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

Det kan vara så, jag har ingen aning om den stödjer det eller inte... Vad ska jag göra då?

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    örebro
    Respekt
    0

Köp en converter! Finns här på psxcare!

Liknande diskussioner

1. Min ps2 verkar helt plötsligt ha fått problem med RGB kabeln eller tvns scart? Hansi?
    By Kampfar in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2003-03-16, 18:32
  2. RGB scart problem!
    By hakan10 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-11-05, 07:48
  3. Problem med RGB. Blir störningar. HJÄLP
    By KnasHatt in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2002-05-05, 23:51
  4. MULTI X PROBLEM
    By JULIA in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2000-12-19, 21:25
  5. Disk bytes problem!