Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Disc Id utility

Registrerade
    Oct 2003
    Respekt
    0

Disc Id utility

Har försökt bränna det nu två gånger men det enda som kommer upp är att jag ska sätta in en playstation 2 eller playstation skiva. Har chip och brännt många backuper innan. någon som kan hjälpa mig?

Registrerade
    Nov 2002
    Respekt
    24
    Det blir svårt eller omöjligt när man inte vet vad du har för filer på datorn..

Registrerade
    Oct 2003
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av spel
    Det blir svårt eller omöjligt när man inte vet vad du har för filer på datorn..
    Disc Id utility Det är ett program som gör at man kan se dnas på ett orginal spel.

Registrerade
    Mar 2002
    Respekt
    25
    Det vet vi, men det Spel menar att vi vet inte vilka filer och filstruktur du försöker bränna in på skivan till PS2an med Disc ID Utility.
    PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Registrerade
    Oct 2003
    Respekt
    0
    Men jag vill bara ha reda på mitt Disc ID som är på mitt orginal! det är den skivan som jag har problem med!

Registrerade
    Mar 2002
    Respekt
    25
    Ja vi vet det, men hur har du bränt ut brännt du ut Disc ID Utility på cd-romen. Har du gjort filstrukturen själv, vilka filer har du använt isåfall eller har du brännt ut en färdig iso-fil med programmet? Kan du inte svara på det så kan vi inte hjälpa dig varför du inte kan köra skivan.
    PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner