Tjena! jag köpte mig Burnout 3 Takedown för inte så länge sedan...så jag satt ju naturligtvis igång och spela det direkt när jag kom hem.. satt väl och spela i ca 5 timmar..sen stängde jag av det för man måste sova ibland också

Sen dagen efter skulle jag spela det igen men då gick det inge vidare bra. För det första så stod det bara disc error när man startade konsollen (lämnade spelet i) ..och för det andra så var själva skivan full i svarta sträck.(När jag tog ut skivan för att kolla) . precis som om färgen längst ner på skivan hade släppt och smetats ut på skivan..Jag ringde ea games och frågade hur detta kan ha hänt?..

och dom svarade med att det kanske är fel på lasern..Men jag sa att jag inte har haft detta problem förut..och jag har haft mitt ps2 ända sen det kostade 4000 kr i inköp. så jag sa att det måste vara ett produkt fel från deras sida...Och dom gick med på att skicka ett nytt burnout 3..så nu väntar jag på det. Är det så att mitt ps2 har nått åldern för att dra sig tillbaka? eller var det ett fel på spelet? För jag menar Det kanske är gamalt men det har funkat utan problem innan. och sen en fråga till..Hur rengör jag lasern på mitt ps2?? eftersom det är så gamalt och ett nytt kostar bara 1.490 kr så gör det inte så mycket om det går åt pipan..

Tack på förhand

//Andreas E