Är det någon som har testat version XBMC 2004-10-05-Expert?? Är det den bästa? Eller vilken rekomenderas?
Tacksam för svar!
Är det någon som har testat version XBMC 2004-10-05-Expert?? Är det den bästa? Eller vilken rekomenderas?
Tacksam för svar!
Ingen som vet???
Den e faktiskt bra
Funka fint för mig
Funkar fin fint.
Jag rekommenderar den.
ok va bra då ska ja lägga in den med! har ni laddat från dc++?? eller något annat ställe?
//W
Laddar med bittorent från thepiratebay...
Funkar suveränt.
Tack för tipset, men ja hittade den på dc++ och har slängt in den i xboxen... ja har provat att ställa om klockan för den visar en timme fel, men ja får fan inte till det! Under settings så finns det inget där man liksom kan ändra... Har du rätt tid på din??
Mvh W
Så ni får webradion att fungera i denna versionen? Skitskumt.. för mig funkar den inte! När jag trycker på webradio så kommer KML browsern upp och stapeln som laddar stannar på 50% sedan händer det ingenting.. Annars funkar xbmc 2004-10-05-Expert utmärkt för mig.. någon som har nån aning om vad detta kan bero på?
Xbox v 1.1 - Matrixchip - 80gb WD 8mb cache
Ok, min webradio fungerar inte heller!(det lär ju vara någon inställning bara) men ja streamar in några olika kanaler i boxen och det fungerar utmärkt Är riktigt nöjd med XBMC!!
Jag kör XBox.Media.Center.1.1.XBox-EXPERT 2004-10-17
Den fungerar riktigt bra
BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"
Ok, då ska jag ladda hem 1.1 i stället. Tack för hjälpen!
Bookmarks