Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: VGA converter!

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2003
    Inlägg
    48
    Respekt
    22

    Post VGA converter!

    Jag är intresserad av en vga converter...så att man kan spela ps2/xbox/dreamcast/gamecube på sin dataskärm... Det fanns en som heter VGA Box (4in1) - Från Innovation som såldes på enn annan firma...men den illverkas inte längre. Jag undrar om ni kan ta in ett sådant tillbehör? eller om ni redan har det i sortimentet? SKulle den fungera med en moddad konsol?
    Do not underestimate the power of PlayStation!

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Vi tog hem några VGA-konvertrar till XBOX och PS2 (olika för de olika konsollerna) som vi skall testa med. Dom lär komma upp på hemsidan efter helgen. Jag har bara 5st av varje, men är dom bra och det finns efterfrågan så tar vi hem fler.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2003
    Inlägg
    48
    Respekt
    22

    Post

    Den som jag sett är kompitabel med alla konsoller och dvd/satelit-mottagare
    Do not underestimate the power of PlayStation!

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Vi har haft sådana i sortimentet. Bästa kvalitet man kan få är när man använder s-videoingången. Andra modeller som vi också sålt hade bara composite = riktigt dålig bild.

    De vi fått nu skall vad jag förstått gå på "component video" och isåfall ge MYCKET bra kvalitet.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2001
    Från
    Umeå, Sweden
    Inlägg
    119
    Respekt
    23

    Post

    Hansi, bara en follow-up på det där. Hur fungerar den ni har tagit in till ps2? Kopplar man inte både skärmen och datorn och ps2 i dosan och kan "switcha" emellan via själva adaptern? Det hade ju varit smidigast.
    -;^Rez^;-

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Rez:
    <strong>Hansi, bara en follow-up på det där. Hur fungerar den ni har tagit in till ps2? Kopplar man inte både skärmen och datorn och ps2 i dosan och kan "switcha" emellan via själva adaptern? Det hade ju varit smidigast.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Japp, man kopplar in både datorn och ps2:an i dosan, så kan man välja om datorn eller ps2:an skall använda skärmen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. VGA Adapter
    By Hansi in forum Produktsupport - Övriga produkter
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2005-04-10, 08:35
  2. VGA box till PS2'a
    By miKey in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-01, 13:34
  3. Chippa + Vga adapter.
    By Fremen in forum Dreamcast produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-04, 17:52
  4. NTSC till PAL converter? HANSI
    By fogmod in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-09-06, 14:02
  5. Psx till Pc Converter
    By BrorsaN in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2000-12-02, 12:09

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •