Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Guncon 2

Registrerade
    Aug 2002
    Respekt
    0

Post Guncon 2

Jag undrar om det finns någon S-video kabel man kan använda till guncon2 istället för den vanliga kabeln som följer med, jag har en s-video kabel i vanliga fall, behövs de nån sorts adapter??? har ni?

Question

Om man skaffar en europeisk orginal Guncon2 (PAL) kan man då spela importerade spel ändå (NTSC) och hur kopplar man in Guncon2 ifall man har en chippad PS2 och kör självklart genom RGB kabel?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av chechin:
    <strong>Om man skaffar en europeisk orginal Guncon2 (PAL) kan man då spela importerade spel ändå (NTSC) och hur kopplar man in Guncon2 ifall man har en chippad PS2 och kör självklart genom RGB kabel?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">NTSC spel fungerar. Man bör ha en rgb-kabel med extra utgång för videosignal (gul hona) dit man kopplar en kabel från pistolen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Question

är det just en sån sladd som ni säljer för 100kr?

"RGB-kabel guncon+stereo (psx och ps2) - 100:-"

tack för det ovanstående svaret föresten

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Japp, det är den kabeln vi säljer.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. NEO4 + Guncon 2
    By hemlig duva in forum NEO4 - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2002-04-10, 14:55
  2. Playstation ljuspistol
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar
    Senaste inlägg: 2002-03-25, 14:49
  3. Guncon 2 (VIKTIGT om ni tänkt köpa en)
    By k0mand0 in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2002-02-21, 09:27

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner