Vad gör man när man har har flashat om bioset och xboxen inte vill boota upp?
Vad gör man när man har har flashat om bioset och xboxen inte vill boota upp?
då Flashar man om igen
Pease!
Beror givetvis på vad man har för chip...om man nu har något...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jag har executor 2
den går inte att starta
först startar den sen stängs den av sen startar den sen stängs den av och sen startar den och då blinkar den rött och det händer inget
Vi flashar om ditt chip för 200:- + 70:- returfrakt.
Har du köpt chippet av oss skickar du hit det + 20:- för returporto, ingen kostnad för flashningen.
Du kan även köpa en x2lite proggare av oss för 350:-
Eller hotswappa i en annan chippad xbox.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi
Hur lång tid tar det för er att flasha om det??
Att skicka chipet till er från trelleborg kommer nog ta nånn dag
Ibland kan det ta tre veckor om vi inte hinner med högen av inkommande post...men just nu ser läget bra ut för någon har kämpat sig igenom hela högen idag :-)
Bookmarks