Såg att man kunde köpa en adapter från psxcare där man kopplar in sin mus och tangentbord till x-boxen. Är det någon som testat denna? Fungerar den bra? Har man bra inställningsmöjligheter till Fps spel?
Såg att man kunde köpa en adapter från psxcare där man kopplar in sin mus och tangentbord till x-boxen. Är det någon som testat denna? Fungerar den bra? Har man bra inställningsmöjligheter till Fps spel?
Den är inte släppt ännu, men jag tog hem två filmer från tillverkaren hemsida där de testar den med bla Helo, verkar helt gryyyyymt!!!Original inlägg av Krissttoffer
Nu slipper jag köpa ett skitdyrt grafikkort till Pcn.
Jag var inne på tillverkarens hemsida men kunde inte hitta dessa filmer!
Var finns de någonstans,.. tack på förhand!!
Xbox=Fattigmans-PC :POriginal inlägg av andlin
Jag såg filmerna hos en asiatisk leveratör, inte hos tillverkaren. Sorry, skrev fel. Kan inte lägga ut länken här då de konkurerar med psxcare.Original inlägg av Krissttoffer
Asiatisk konkurrent?Original inlägg av andlin
Kanske inte så många som väljer att köpa grejor från Asien när man kan köpa dem i Sverige, men ok![]()
Är det inte tillåtet att skriva om konkurrerande företag till psxcare i detta forum förresten?
Var står det?
Last edited by feb; 2004-10-13 at 11:37.
Det finns många oskrivna regler i detta forum, LITE får man ju tänka själv...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
http://www.mgforums.com/forums/showt...649#post214649
Menar du en sån? För det vill jag också ha en..
Det är just det jag gör..Original inlägg av Hansi
Intressant, så du stryker (censurerar) när man skriver om det du anser vara en konkurrerande verksamhet?
ja, det går inte skriva namnet på ett konkurrerande företag.Original inlägg av feb
bobvlaesk: ja det är en sån här http://www.psxcare.com/product.php?xProd=296&xSec=9 som diskuteras![]()
Detta är min signatur
behändigt.
En sån LÄR jag investera i
Fan va gott slippa lira Halo med handkontroll
Tack!! Det var kul att titta på!
Bookmarks