Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Skit i alla andra inlägg av mig LÄS DENNA!!!!

  1. #1
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    27
    Respekt
    0

    Question Skit i alla andra inlägg av mig LÄS DENNA!!!!

    jag hittar inte deletfunktionen för att ta bort trådar men men....

    nu är de så att jag funderar här. jag håller på att installer xbit.. men nu kommer problemet.. jag har nämligen tagit bort dom två piggarna som är på den utstickande delen av chippet,,
    för jag tänkte att kablen som följer med som du kan koppla stömmen till chippet med..
    nu är det så att jag tog bort piggarna därför jag tror att man kan köra xbit utan att löda nå d0 punkt därför den sitter ju på stömkabeln.. så jag undrar om nån av er har testat eller kört så för då blir det ju som vanliga lödfria xbit... jag har ingen tillgång till dator som går att kör flashprogget (sitter på skolan.... och har därför inte testat men ska göra de snart... så därför undrar jag vet nån nåt eller ska jag löda d0 punkten iallafall..för jag vet inte om det blir kajk med chippet i och med jag har lött bort dom två piggarna....

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    sweden
    Inlägg
    540
    Respekt
    24
    För det första: Du kan editera ditt första inlägg istället för att skapa tre trådar.
    För det andra, så fattar jag ingentig av vad du försöker förklara,,

  3. #3
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    27
    Respekt
    0
    jo det jag försöker säga är... jag har tagit bort piggarna till d0 och en till den som är brevid på chippet... och så har jag klurat på att kabeln som ger ström till dvd har ju en extra kontakt.. som man sätter på chippet... det är den jag har pillat dit... och nu undrar jag om jag behöver löda d0 eller klara jag mej utan i och med kabeln...

Liknande diskussioner

  1. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13
  2. Chip är olagligt, PSX care och alla andra är oseriösa
    By Gustav_A in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2001-12-15, 16:45
  3. problem med killern (som alla andra???!!!)
    By Sundberg2 in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-01-02, 20:28

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •