Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 35 av 35

Diskussion: Slutspelet på live me moddade/chippade boxar, switch el ingen switch.

  1. #31
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Din rätt som konsument är MYCKET stark i det här landet. Telia har t.ex. fått dra tillbaka felaktigt utformade avtal. Så om du blir bannad från live, kräv tillbaka alla utgifter du haft för startpaket, headset osv och kontakta sedan konsumentverket när du blir nekad.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #32
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Är det fler som har problem med psxcare servern? ibland kommer man inte in och när man kommer in så är den svinseg alltid?
    har alltid problem med den och den är hur seg som helst, ganska irriterande faktiskt.

  3. #33
    Registrerade
    Nov 2003
    Från
    Kiruna
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Har problem med att logga in på Xbox Live. Har inte blivit bannad eller nåt, utan kommer bara inte in då den säger "Xbox Live Not Found". Kör med chippet avstängt. Har haft problem sedan Oktober. Hårddisken är låst så det är inte det. Blir lite irriterad och skulle bli förbannad om mitt konto har gått ut. Har haft Live i ca ½ år så det är föga troligt.

    Har en 120gb hårddisk, med Xecuter 2.3b chip och Xecuter 4080.06 bios.
    Jag tycker om chokladaskar

  4. #34
    Registrerade
    Oct 2002
    Inlägg
    42
    Respekt
    22
    Steel_neck det är så den säger fast du egentligen har blivit bannad tror jag.
    Har du haft original HD och kört LIVE på den och sedan bytt till 120 och fortsatt köra, så är du bannad.
    Ladies and gentlemen!
    The eagle has left the building!

  5. #35
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    39
    Respekt
    20
    Hejsan jag har kört Live ett bra tag nu men skulle starta de eftar jag bytt till en större hd då kommer jag inte ens in på Live de står.. "your xbox console con not communicate whit xbox live because the software or hardware may have been modified" så vad tror ni grabbar är man bannad eller =)

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 22:37
  2. Switch för Live på OpenXbox
    By Recman in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2003-06-25, 12:41
  3. När krashar LIVE moddade boxar??
    By tudor in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2003-01-10, 12:13
  4. funkar detta bios på v1.0 boxaR??
    By oskarthekungen in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2003-01-10, 08:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •