hejsan!
ser att ni i första hand rekommenderar smartxx till ver. 1.6 boxar eftersom den fungerar tll 100%. Har ni upplevt mycket problem med x-ecuter lite 2.6:an eller hur väl anser ni att det fungerar?
hejsan!
ser att ni i första hand rekommenderar smartxx till ver. 1.6 boxar eftersom den fungerar tll 100%. Har ni upplevt mycket problem med x-ecuter lite 2.6:an eller hur väl anser ni att det fungerar?
Jag har fixat Xboxar med det chippet och det har funkat bra, men SmartXX har väl bättre & mer funktioner, beror vad du kunna göra.
PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.
ganska basic funktioner är väl vad jag eftersträvar... kolla på dvd, spela brända spel bla bla bla... det jag undrade mest över var att med den formuleringen "Vi rekommenderar i 1:a hand SmartXX som fungerar till 100%." så verkar det som om x-ecuter chippen inte skulle fungera lika bra, dvs ej lika kompatibla om man så säger...
Jo, de skall funka bra så du kan lugt välja det chippet.
PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.
det är ju så att det finns alltid nått som är bätre en de andra men man behöver ju inte alltid de bästa å senaste de e ju samma sak med datorer
"Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."
Lite gammal info från min sida bara.
Aladdin, X-ecuter 2 version 2.6, X-ecuter 3, Xenium, SmartXX, XBIT version 1.5 är helt OK på version 1.6 nuförtiden.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks