Jag har en chippad japansk Ps2, och kan spela vanliga spel, och brända spel med hjälp av Utility Disc och swap, men kan inte spela (original) pal-spel som ligger på DVD.
Min fråga är: Kan jag använda Action Replay 2 att boota med? Är den regionsfri?
Jag har en chippad japansk Ps2, och kan spela vanliga spel, och brända spel med hjälp av Utility Disc och swap, men kan inte spela (original) pal-spel som ligger på DVD.
Min fråga är: Kan jag använda Action Replay 2 att boota med? Är den regionsfri?
jkyefg lwegfnlqi erhg et
Vilket chip har du?
Action Replay skivan är regionskodad och fungerar EJ på den Japanska.
Om du har ett Origachip kan du spela PAL-DVD spel.
------------------
MVH Shiro
Sales Manager, NetCare AB
MVH Shiro
Sales Manager, NetCare AB
Det finns att köpa en japansk AR2, men inte på psxcare, om du vill ha en länk. maila mig: bisterfinnen@hotmail.com<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by fesak:
Min fråga är: Kan jag använda Action Replay 2 att boota med? Är den regionsfri?</font>
Vi kommer ta hem Japanska AR2 och Amerikanska GS2
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vi kommer ta hem Japanska AR2 och Amerikanska GS2
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack för svar.
Har du något preliminärt pris på jap. AR2?
jkyefg lwegfnlqi erhg et
Antagligen c:a 995:-
När får ni in dom??
jkyefg lwegfnlqi erhg et
fesak: har du ICQ?
Nej, det har jag inte.
jkyefg lwegfnlqi erhg et
Bookmarks