Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Nya ps2 & Swap magic tool

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    0

Exclamation Nya ps2 & Swap magic tool

Kommer Swap Magic Tool fungera på det nya ps2??? För ska köpa det nya ps2.. gav bort mitt förra ps2 (regret) gedde till min storebror snell pojk jag:P hehe. Svar tack

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Vet ej. Du kan ju räkna med att cd-luckan inte fungerar likadant så man måste nog använda något annat än slidetool verktyget för att få det att fungera.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    May 2004
    Från
    Karlstad, Sweden
    Respekt
    0
    Är det inte mer en lucka som på PS 1 ? Det kanske även innebär att det blir enklare
    att bara spärra avkännaren för om luckan är öppen eller inte. Var det inte så det
    funkade på ps1 ?

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    0
    ja det är som ps1.. Men kommer nån boot cd funka? eller kommer ni chippa här sen?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det har redan kommit uppdatering till Matrix Infinity som fungerar på PS TWO.

I övrigt får vi väl se när vi får våra.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. MAGIC 2
    By Ronny in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2003-02-08, 17:44
  2. Nya versioner av AR2 och DVD Region X
    By gaffa in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2002-08-15, 22:11
  3. Senaste nytt Neo 4
    By bisterfinnen in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2001-08-14, 20:25

Bookmarks

Behörigheter