Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Ny laser?

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0

Ny laser?

Morsning! Som många andra så har jag sabbat min philips-dvd med det så omtalade "pot-tweaket".

Har en fråga dock. Kan jag köpa en ny laserlins som finns på psxcare's hemsida och sätta i. Kanske skulle fixa den till sitt ursprungliga skick, d.v.s. läsa original- samt RW-skivor.

Hoppas någon kan svara på detta, skulle vara kul med en "hyfsat fungerande dvdfunktion på boxen.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Borde fungera, pottarna sitter väl på själva lasern hoppas jag (har inte kollat på länge) annars bränner du ju varje laser du stoppar i om dom står fel.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Japp det gör dom. Men jag tror att för mycket pill på potarna gör att man bränner en komponent som sitter senare i lasern. T.ex en av de ytmonterade komponenterna på bandkabeln. Köper en och provar så kan jag svara på denna tråd själv.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner