Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Chippat pstwo, finns det?

Registrerade
    Apr 2004
    Respekt
    0

Chippat pstwo, finns det?

Vill bara inleda med att säga att jag har handlat med psxcare en del gånger jag jag tycker det fungerar strålande, har rekomenderat till många vänner.

Nu är det så att jag gått och brytit mitt vänster ben, smalbenet..och kommer vara gipsad minst 2 månader :/
    Tröttnat smått på min xbox..och är oerhört sugen på SAN ANDREAS.

I och med att NTSC versionen av pstwo finns ute, samt att chip har börjat göras till den enligt ps2ownz.com, undrar jag ifall det finns någon internationell butik som säljer ett färdigt chipat ps2two, då jag inte har lödegenskaper.

Förstår att det sticker i ögat att jag letar efter en annan återförsäljare, men ni ser ju mina 'speciella' situation :/
    Hansi, får du hem några ps2two PAL den 2 novemeber då det ska släppas, samt chip? Självfallet väljer jag den lösningen då! men jag vill ha något snabbt..väggen börjar bli tråkigt att kolla på samtidigt som man har konstant smärta i benet :/

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Jag får hem PS TWO, dom är beställda sedan länge.

Vi har redan Matrix Infinity chip på lager, dom skall fungera med en enkel firmwareuppdatering. Och jag får antagligen NEO4 (båda versionerna) ungefär samtidigt, dom är klara för PS TWO.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0
    We are proud to announce that the DMS4 product series has now begun shipping after having completed testing of the new PSTwo Slimline PAL and USA Editions.
    Här. Så, kommer ni att ta något extra för att chippa ens PSTwo? ;)

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Troligen inte, men jag planerar att höja priset för chippning generellt med c:a 200:- eftersom vi får in fler konsoller än vi hinner med trots att vi utökat personalen (och skaffat en ny lokal för att få plats för alla lödare....)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. finns det mjukvara för att ripa film?
    By _Lurwas_ in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-10-12, 00:20
  2. finns det något.....
    By don_tomas_o in forum Playstation 2 - spelfrågor
    Senaste inlägg: 2004-09-30, 16:05
  3. Finns det intresse för skins?
    By lekpark in forum XBOX Case Mods
    Senaste inlägg: 2004-06-11, 12:25
  4. SMB +hack(t.e.x. 007) är det framtiden istället för modchip.
    By Swampie in forum BIOS versioner och flashning
    Senaste inlägg: 2003-07-21, 19:43
  5. Finns det någon usb adapter?
    By steiner in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-03-05, 18:21

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner