Minnesplats 1 är upptagen av ett minneskort.
Minnesplats 2 har Action Replay.
Hur gör jag om jag vill använda Sonys DVD-fjärr och samtidigt se på Region 1-film?
Fjärren kräver ju ytterligare en minnesplats.
Minnesplats 1 är upptagen av ett minneskort.
Minnesplats 2 har Action Replay.
Hur gör jag om jag vill använda Sonys DVD-fjärr och samtidigt se på Region 1-film?
Fjärren kräver ju ytterligare en minnesplats.
Man får väl byta ut minneskortet eller AR-dongeln efter att ha startat filmen...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
såvitt jag vet så kopplas IR mottagaren till fjärren in i handkontrollsporten inte i nån minnesport...
Hmm... Som vanligt är det jag som e dum i huvet. IR ska givetvis sitta i den andra handkontrollporten. Tack ändå!
Lurade mig också där ju :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks