Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Chipp med montering för 500:-

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Chipp med montering för 500:-

    Hej.

    Jag har länge haft en orignal xbox med just nu 8 st spel. Men jag har nu blivit lite nyfiken på att chippa istället

    Kollade på ********* där man kan skicka in boxen och de löder den för 500kr och så får man chippet för 1kr. Verkar helt okej. Chippet heter Aladdin Advance Plus XT XBOX v1.6

    Vet att det är två olika stora versioner av xboxen, så det ska jag kolla upp. Är inte någon hårdisk med dock om man köper detta. Behövs detta tycker ni? Det funkar väl att bränna ut de också lr, på tex en dvd skiva?

    Tackar för hjälp

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    tycker det verkar dumt att fråga på psxcare om du ska handla nån annan stans

    men det är ju bara vad jag tycker

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Företaget **** är väl desperata efter kunder och beter sig på detta sätt för att locka folk. Vi har erbjudit aladdinchip inkl montering för 500:- i flera månader, så det är bara att lämna in boxen.

    Ingen skillnad i funktion mellan Aladdin / super aladdin / xt osv chippen, vill du absolut ha t.ex. XT monterat så har jag några sådana kvar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    389
    Respekt
    21
    Aladdin chip för 1Kr + montering för 500Kr är nog det dummaste marknadsföringstrick jag sett på länge, Aladdin + montering har man kunnat få för 500Kr ganska länge nu.

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi
    Företaget **** är väl desperata efter kunder och beter sig på detta sätt för att locka folk. Vi har erbjudit aladdinchip inkl montering för 500:- i flera månader, så det är bara att lämna in boxen.

    Ingen skillnad i funktion mellan Aladdin / super aladdin / xt osv chippen, vill du absolut ha t.ex. XT monterat så har jag några sådana kvar.

    Men hur skickar man in boxen till er då? Vad kostar frakten om det är inlämning som gäller?

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Ok, det blir dyrare med er då, om det bara finns en butik i stockholm. Men funkar det lika bra att ha chippat utan extra stor hårdisk till?

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    40
    Respekt
    20
    kan man lämna in boxen även om man försökt och löda själv????

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av vitorm
    kan man lämna in boxen även om man försökt och löda själv????
    Ja, men priset beror på hur mycket tid osv vi måste ägna åt att få den att fungera...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Ngt bra fantasyspel??? Ngn som kan tipsa...
    By Morihei in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-10-18, 11:58
  2. Finns det någon bra guide på psxcare om hur man byter Hdd??
    By Tenbrink in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-29, 16:43
  3. Tips om bra spel????
    By Zidane in forum Playstation 2 - spelfrågor
    Inlägg: 44
    Senaste inlägg: 2003-01-10, 01:08
  4. Bra!
    By XPeter in forum Ris & Ros
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-09-18, 07:44

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •