Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Lysdioder...

  1. #1
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    98
    Respekt
    20

    Question Lysdioder...

    Har letat och letat...Elfa säljer as dyra men jag hittade även
    Elshop som säljer dom bra mycket billigare och säljer grymt mycket starkare...Hela 12000mcd Grön...

    Någon som vet om det finns några ÄNNU billigare...Och som inte tar alltför mycket i frakt helst i Stockholm...?

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2002
    Från
    Malmö
    Inlägg
    275
    Respekt
    22
    Skall ni ha allt gratis här i livet???

    Som jag brukar säga... De kostar o ligga på topp...

    Har själv lagt typ 2000:- på modding av boxen, så några kronor hit eller ditt bryr jag mej inte om...
    I'm a XBOX Lover.

    ©NightRabbit® - ©eLiTe FoRcE®

    XBOX v1.0 - Orginal (XBOX-Live)
    XBOX v1.0 - X3 build 1959, 200GB HD, Case Modded.
    Screen : 103" (InFocus)
    + en massa andra bra prylar.

  3. #3
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    98
    Respekt
    20
    Jo jag vet men tyvärr så är man ju student och har nada pengar att röra sig med dessutom är det snart jul...Ajfan måste redan börja spara tills dess....

    Nej men ärligt man vill ju hellre ha pengar till en ny hdd än till lysdioder...Lysdioderna är ju bara för att ha något att göra, iaf för mig

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    65
    Respekt
    20
    Lysdioderna på elshop är de billigaste jag har hittat.. och jag har letat.. Blev överlycklig när jag hittade den sidan så de e bara att beställa..
    || Xbox 1.6 ||
    || SmartXX ||
    || Evo X ||
    || Orginal HD ||

    Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..

  5. #5
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    98
    Respekt
    20
    Jepp....ska beställa efter att man köpt alla julklappar...Föräldrarna fick inga födelsedagspresenter så jag borde kanske fixa något extra fint till dom i jul

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2003
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    sök på *******.nu , billiga&bra leds kan man finna för en bra slant
    Först var min xbox kinkig och orolig.
    Jag visste inte vad jag skulle göra.
    Jag provade allt! Pampers blöjor för komfort, välling på exakt 19.3c inget

    fick min lilla älskling att leka som dom andra barnen!
    Tills jag stötte på ***********

  7. #7
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    clas ohlsson har faktiskt fått in prisvärda leds nu. köpte blåa där för några veckorsen å dom lyser riktigt fint (4 stycken räckte för att tydligt lysa upp hela datorn). 5st kosta typ 30 kr tror jag. kjell&co har också lysdioder, men dom e nog lite dyrare om man inte vill köpa typ 50 pack vilket kann kännas aningen onödigt

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    65
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av mr_johan
    clas ohlsson har faktiskt fått in prisvärda leds nu. köpte blåa där för några veckorsen å dom lyser riktigt fint (4 stycken räckte för att tydligt lysa upp hela datorn). 5st kosta typ 30 kr tror jag. kjell&co har också lysdioder, men dom e nog lite dyrare om man inte vill köpa typ 50 pack vilket kann kännas aningen onödigt

    Kjell&co's lysdioder är riktigt dyra. Om man ska ha de ljusstarka vita mfl. Men det finns klara röda i 50 pack och de är prisvärda som F*N.. typ 40 spänn för en packe..
    || Xbox 1.6 ||
    || SmartXX ||
    || Evo X ||
    || Orginal HD ||

    Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •