Kan någon tala om för mig
När jag slår på mitt spel börja resetknappen att blinka. Inget annat händer.
Har någon haft detta problem?
Kan någon tala om för mig
När jag slår på mitt spel börja resetknappen att blinka. Inget annat händer.
Har någon haft detta problem?
Joo jag har samma problem, fläkten startar men det händer inget!
Jag skruvade isär den idag å när jag satte på spelet så startade inte cd-läsarn, kanske är den som är sönder!
är de chippade eller? haft problemet länge?
Inte chippad, pajjade igår!
Började blinka när jag hadde haft igång den en stund men slutade sen av sig själv!
Nu blinkar det så fort man sätter på den!
Det är 2 års garanti på Playstation 2 om du inte pillat bort garantisigillet. Så leta reda på ditt kvitto :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har haft det i över 2år och har som sagt redan öppnat den!
Ingen som vet vad det kan va för fel???
Kan man lämna in det för felsökning nånstanns??
Vad kan det kosta??
Är det verkligen ingen som har ett tips på vad som kan vara fel när den gröna lampan blinkar. Jag köpte min Ps2:a i dec 2000 så garantin har gått ut, att lämna in den för reperation anser jag inte lönt eftersom summan skulle sluta på ca. priset för en ny maskin. Men det känns lite trist att slänga ut maskinen (gav ca. 4000:- för den). Nu skulle jag vilja "pilla" lite i den för att hitta felet, jag har ju inget att förlora! Så en liten vink om vad problemet kan vara tas tacksamt emot.
:-Såja-:
Jag har kollat lite på min och kommit fram till att det är cd:n som inte startar!
Hade strömmen utdragen ett tag, och efter det så fungerade den i ca 10min men hade svårt att läsa spel, gick segt att ladda och den hängde sig ofta!
Det måste vara någon som har löst detta problemet eller vet exakt vad det kan vara, i och med att det verkar ändå vara en del som har haft exakt samma problem!
Ingen som har skickat in ett ps2 med detta problemet??
Skicka in den istället.. eller köp en ny.. om du nu vill ha en ps2![]()
Visar den ingenting på tv:en heller? Alltså ingen bild?
jo jag köpte en ny för ett halvår sen![]()
Bookmarks