Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Är det någon som vet nånting om x2lite PROGRAMMERARE?

Registrerade
    Dec 2003
    Respekt
    0

Är det någon som vet nånting om x2lite PROGRAMMERARE?

Alltså jag blir tokig snart jag får det inte å funka är det någon som kan nåt om programmeraren jag har testat ett par totruials å grejer får inte fan skiten att funka!!! snälla hjälp mig orkar inte hålla på nå mer.

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0
    satte min programmerare direkt i lpt porten då fungerade det, höll på och provade en massa olika kablar och det hände ingenting, lät chippet vara på (executer 2.6 lite) ca en timme innan jag flashade det, kom ihåg att sätta dit switcharna som följer med chippet annars går det inte och dioderna ska lysa grönt rött grönt sett från vänster

Registrerade
    Dec 2003
    Respekt
    0
    vad menas med direkt i lpt porten? mina lyser både bara rött. vilka swtichar? :O du menar dom röda kablarna?

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0
    Du stoppar programmeraren direkt i datorns LPT port (skrivarporten) sätt fast kopplingen i chippet och switcharna, ställ in brytarna så att dom lyser grönt rött grönt (rött i mitten) sedan borde det fungera

Registrerade
    Dec 2003
    Respekt
    0
    Jag har bara 2 dioder :\ och båda 2 är röda. Du kan kolla på x2.6 lite här på psxcare så ser du hur de ser ut. Föresten har du ICQ eller msn eller nåt?

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0
    Hej igen!
    Jo jag har kollat men det där är inte Executer 2.6 lite utan 2.3B lite tror jag
    har snubbelfot_13@.sn.com

Registrerade
    Dec 2003
    Respekt
    0
    OKej jag adda snubbelfot_13@msn.com hoppas de var rätt :P

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner