Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: xvcd?

Registrerade
    Jan 2001
    Respekt
    0

Post xvcd?

Har någon dvd-spelare som klara svcd/vcd/dvd/xvcd/xsvcd??

Eller skulle ni kunna ta in Hitachi DV P-505U?

Jag såg att ni hade den vanliga 505:an...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Vi har varken kunskap om eller möjlighet att testa annat än standard VCD och möjligen SVCD. Vi säljer endast modeller som importeras av svenska Hitachi.

Den spelare vi har som är "mest inriktad" på att klara massor av olika vcd-format är Monyka 8200, men som sagt, vi har inte så bra koll på vcd-standarder (jag vet inte ens vad xvcd är...) att jag kan ge något exakt svar på vad den klarar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2001
    Respekt
    0

kolla på vcdhelper.com, där finns all info om kompabilitet vad gäller xvcd, all annan vcd info du kan tänka dig oxå, väldigt bra sida.

Hej denna är modelen av alla dvdspelare är kung! på marknaden .Den klarar allt du frågar efter och mycket mer .Dom som inte har denna model av dvdspelare har köpt grisen i säcken .DVDSPELAREN ÄR AV MÄRKET Centrum Gemini 100 den är inte lika dyr som Hitachi DV P-505U bara 500 kr
    Last edited by Marcus dvdN; 2004-04-25 at 22:33.

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    35
    han menar Xvid, finns spelare som tar Divx åxå grabben kostar runt en 1000:-

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av pege63
    han menar Xvid, finns spelare som tar Divx åxå grabben kostar runt en 1000:-
    502 kr är det billigaste just nu på Pricerunner för en DVD-spelare med divx stöd.
    Dock kan jag inte uttala mig om kvaliteten kring dessa spelare.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner